čtvrtek 29. května 2014

Dexter a následky...

Dexter a následně Miami

Tak tady bude článek o mojí obsesi, která začala zcela nevině.


Jako velká knihomolka, jsem jednou narazila na knihu Dexter v omnibusu (3 knihy v 1), A nějak mi utkvělo, že je to i seriál. Knihu jsem po nějakém váhání koupila a pak zjišťovala víc.
Verdikt byl jednoznačný 1 série se shoduje s 1. knihou a dál je to zcela odlišný. Takže jsem si přečetla 1 knihu a následně 1. sérii seriálu.
Seriál mi zaujal tak jsem pokračovala, až jsem se přistihla, že jedu jeden za druhým v každé volné chvilce. Byl to celkem zážitek pro celou rodinu. Protože neuznávám televizi. :O jo já nemám ( teda do nedávna neměla) funkční televizi. Stačilo mi jen to být s dětmi a knihy- hromady knih J Takže zmínky o Dexíkovi byli spíš sporadické z FB nebo i od úryvků rozhovorů.

Takže koloběh začal a já poctivě seděla a čekala, co dalšího si scénáristi připraví… Konec 8 série jsem obrečela jak malá holka. Dlouho se mi nestalo, že by mi něco takhle zasáhlo a zahryzalo se mi tak moc pod kůži. Tím spíš, že seriály a filmy jsou pro mě sporadickou záležitostí.

Obsese v návaznosti je Samotné Miami a Florida….. Nikdy jsem netoužila cestovat, stačil mi klid, spokojené děti a mé hnízdečko. Kolem mě se točilo „ Jedu k moři!“ „Jedeme do Holandska!“ – To mi jen udivilo… nemám ráda zimu J A já po celou dobu žádnou touhu neměla. Mám ráda svůj klid. Avšak teď po skouknutí seriálu mě posedlo to, že bych nejraději utekla do Miami. Jak je možný, že po tolika letech mě najednou chytlo zmizet? Rozhodně neříkám sama, a vůbec nešlo o dovolenou. Netroškařím, chtěla bych tam přesunout celou rodinu, sluníčko pláže a tak nějak celý tenhle „jiný“ svět.

Začala jsem se o to zajímat víc a narazila na milion překážek, od občanství, přes trvalý pobyt po zdravotní péči, která ač by měla být špičková je také „špičkově“ placená. Celkem mě to vyděsilo, ono totiž s 5 dětma je lékaře velice potřeba, stačí taková soukromá chřipková epidemie nebo střevní viróza a katastrofa je na světě…

Ale ani tenhle pro nás asi nezvyklý jev mi neodradil. Dokonce jsem říkala, že nechci ject ani na dovolenou na Floridu, mám totiž strach, že bych nechtěla zpátky… A to skutečně reálný strach…  Přes to všechno jsem měla bezprostřední období kdy mi až jakoby „bolelo“ touhou jít tam. Zkusit pracovní smlouvu, nebo jiný legální způsob. Ale byrokracie a podmínky jsou u nich skutečně velice přísné. A dostat se Na Floridu legálně s celou rodinou a s klidem bez imigračního se rovná neskutečnému zázraku, který se jaksi nekoná.
 
Takže Miami a Florida ve mně zůstalo hodně hluboko jako sen, který si prostě splním. i kdyby až za dalších 30 let tak prostě splním. Děti vyrostou a nebudou nás potřebovat, ne moc a já si pojedu užít svůj sen… Umřít do ráje… Aspoň pro mě…

Mezitím mám doma knižní sérii Dextra, na kterou jsem se těšila jak malá holka. Ale bojím se, bojím se toho, že se nechám vtáhnout do té bolestné touhy, že mi bude zase bušit srdce jak splašené a budu tam chtít hned. Zcela nereálně, toužit po tom co nemám…

Ale třeba tu bolest ani cítit nemusím, uvidíme. Na poštu by mi měla přijít 7 kniha ze serie a třeba mi to nedá a otevřu jí brzy…


Tak to touhách a přáních reálně i nereálně… O bolesti, která je snad zralá pro léčení chocholouškem a o mém snu…


Pokud někoho zajímá, jak se dá žít v dnešním světě s 5 dětma a nemít Tv řekněte J Kdykoliv to kdokoliv slyšel, koukal na mě jak na ufona: D Ale pro mě je to námět na další článek ze života… Možná ;)







Žádné komentáře:

Okomentovat