neděle 1. června 2014

Práskni se :)

Tak něco o mě….
  
Tak jo, jsem holka duchem i srdcem 20letá (bude mi letos 30). Mám velkou rodinu celkem 5 rarachů. Nejstarší je zatvrzelá a problémová Riana 9 let, Pak synátor Rik 7 let, dvojčata Bela a Týna 3 roky a poslední neskutečně rozmazlený Skřítek. Proč rozmazlený? Protože si po dvojčatech užívám tu krásnou péči jen o jedno J

Studovala jsem zdravotní školu a vyrůstala v Praze. Teď jsem cca rok a půl na baráčku a to s sebou nese plno vtipných i trapných chvil. Jakožto holka co si otočila knoflíkem, nebo nemusela řešit nějakou zahradu jsem do toho spadla po hlavě. Minulý rok se startem péče o zahradu jsem jí dala takových jmen, že by Vám šli oči kolem, ale člověk se nesmí vzdávat… Každopádně slimák už není jen slimák ale za** ko**. co mi vše žere a žere a žere … ale o tom jindy.
 
Jak se žije s 5 dětma? Někdy je to úžasný, jindy byste nejraději utekli někam na samotu SAMI!!! Ale nikdy bych neměnila. Jsou to všechno moje srdíčka, můj důvod k životu.

Jinak zájmy… To je jednoznačný KNIHY!!! Moje nejoblíbenější činnost a část dne je, když si po celodenní péči o barák, zahradu, děti… zalezu večer, co je všechny vyženu spát k čaji a knize… Je to taková moje odměna a oddech k načerpání sil na další den.

Další zábavou bylo naskočení do bojových sportů. Zašla jsem si na tréning, zaplatila permanentku a tím skončila L Chlapa mi povýšili a dopadla jsem tak, že jsem od rána do pozdního večera s dětma sama doma… Takže teď na permanentku koukám a jen si říkám, že třeba ten časový nápor padne a budu moct pokračovat… No uvidíme.


Pak se můj život skládá z adrenalinových aktivit:

1.     Riana – nesnáší čtení (po kom je to netuším), každé povinně cvičení se neobejde bez řevu vzteku a nadávek… Dokáže se rozčilovat a řvát i 2 hodiny aniž by přečetla byť jen jedno slovo….
2.     Rik -  srdečný chlapec s přemírou citlivosti. Miluje všechny, dokáže oproti Rianě pomazlit mladší, věnovat se jim, ale umí i kvůli úplné hlouposti brečet hodinu a pak jako když luskne je ok… Někdy psycho J
3.     Dvojčata -  jo miluju jejich hádky o úplně stejnou hračku, kterou má právě v ruce ta druhá. Vše jen proto, aby ji daná holka dostala a mohla s ní mrsknout do kouta… Mno jsem zvědavá, až vyrostou, jak se budou dohadovat o šminky a oblečení: D
4.     Skřítek -  v této době 5 měsíční mimčo, které se ode mě nehne, usíná na rukách, večer spí výhradně mě na klíně, dokud si nedočtu a nepřesuneme se do ložnice. Vaříme tak, že mi asistuje na kuchyňské lince (ještě že ji mám VELIKOU).


Další věc o mě, jsem zastáncem pohodlných oblečků. Je mi jedno, jak vypadá poslední móda, já se musím cítit dobře a je mi pak fain. Šminky a líčidla všeho druhu – Jop rtěnka, řasenka a výjimečně stíny… S tím, že se „namaluju“ 2x do roka a ještě breptám, že se nemůžu „podrbat“ na oku: D je to prostě vopruz…



Tak to tak cca hlavní info pro zorientování se v hlavních věcech, které se mohou někde mihnout. J  








Žádné komentáře:

Okomentovat